• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

Matti89

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
20 December 2022
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Man kan ha bra förutsättningar på Safenode men jag har för mig om du någon gång haft tidigare lån hos något utav företagen som använder sig av Safenode som gått vidare till inkasso då är chanserna inte goda till att få något lån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

mr2012

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
15 December 2012
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
21
Poäng
112
Har någon med aktiv skuldsanering provat att ansöka? Jag är i ett sånt läge då jag verkligen skulle behöva 3000 (5000 från pjum då då det är lägsta), men det kanske är helt omöjligt att bli beviljad?
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Har någon med aktiv skuldsanering provat att ansöka? Jag är i ett sånt läge då jag verkligen skulle behöva 3000 (5000 från pjum då då det är lägsta), men det kanske är helt omöjligt att bli beviljad?
Har du aktiv skuldsanering så ja det står ju i upplysningen så det är omöjligt
 

Ann

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
28 Januari 2021
Meddelanden
385
Mottagna reaktioner
140
Poäng
327
Avslutat min kredit på Pjum! I april betalade jag in de sista! Sen skrev de att jag hade 59kr kvar! Betalade in, sen hade jag helt plötsligt 127 att betala in vilket jag gjorde! Skrev även till dem att avsluta min kredit! Då tar det över en vecka för dem att svara! Fick svar idag att jag har 59 kvar att betala! Har nu betalat in dessa och skrev att avsluta! Lär säkert bli fler summor
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 502
Mottagna reaktioner
1 017
Poäng
927
Avslutat min kredit på Pjum! I april betalade jag in de sista! Sen skrev de att jag hade 59kr kvar! Betalade in, sen hade jag helt plötsligt 127 att betala in vilket jag gjorde! Skrev även till dem att avsluta min kredit! Då tar det över en vecka för dem att svara! Fick svar idag att jag har 59 kvar att betala! Har nu betalat in dessa och skrev att avsluta! Lär säkert bli fler summor
Men snälla, sluta betala :)
 

Perrrr

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
18 Februari 2023
Meddelanden
124
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Tjena en snabbfrågga, betas det ut direkt och informeras Uc på 10!@k?
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
2 161
Mottagna reaktioner
1 915
Poäng
1 247
Avslutat min kredit på Pjum! I april betalade jag in de sista! Sen skrev de att jag hade 59kr kvar! Betalade in, sen hade jag helt plötsligt 127 att betala in vilket jag gjorde! Skrev även till dem att avsluta min kredit! Då tar det över en vecka för dem att svara! Fick svar idag att jag har 59 kvar att betala! Har nu betalat in dessa och skrev att avsluta! Lär säkert bli fler summor
Kräver dom en summa till så anmäl dom till arn, hallå konsument, finansinspektionen och konsumentverket.

Dom kan ju inte skriva betala 59kr så är allt klart sen kräva mer pengar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp